ליברמן מצטרף לשמאל והערבים: לא תומך בחוק המצלמות בלי חובת הצבעה

    איתי גדסי 4 Comment on ליברמן מצטרף לשמאל והערבים: לא תומך בחוק המצלמות בלי חובת הצבעה

    ח"כ אביגדור ליברמן הודיע כי לא יתמוך בחוק הצבת המצלמות שיעלה להצבעה בכנסת. הליכוד תקף את התנגדותו ואמר: "עכשיו ברור מעבר לכל ספק שליברמן פועל לניצחון לפיד וגנץ. אחרי שאמר שיסכים לחוק המצלמות, הערב הוא מציב תנאי בלתי אפשרי"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת השקיפות בקלפיות: ח"כ אביגדור ליברמן הודיע בפגוש את העיתונות, כי לא יתמוך בחוק המצלמות אם לא יהיה חוק חובת הצבעה, תנאי שלא יוכל להתקיים. מדובר למעשה בהפלת החוק. כלל מפלגות הימין והחרדים מעוניינים בחוק הצבת המצלמות בקלפיות, דבר שימנע זיופי הצבעה. ומנגד מפלגות השמאל והערבים מתנגדות לחוק. אהצטרפותו של ליברמן למחנה המתנגדים מפיל את החוק.

    אח"כ הבהיר ליברמן את דבריו כי לא התכוון להתנגד לחוק אלה להציב דרישה של חובת הצבעה ללא כל קשר לתמיכה בחוק המצלמות, כך על פי הבהרתו. עדיין יהיה מעניין לראות האם יתמכו בישראל ביתנו בחוק שיעלה להצבעה בכנסת? ללא חוק חובת הצבעה.

    מהליכוד נמסר בתגובה: "עכשיו ברור מעבר לכל ספק שליברמן פועל לניצחון לפיד וגנץ. אחרי שאמר שיסכים לחוק המצלמות, הערב הוא מציב תנאי בלתי אפשרי, ולמעשה חוזר בו מהחלטתו לתמוך בחוק המצלמות. מי שרוצה את נתניהו ראש ממשלה חייב להצביע מחל".

    היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הניח בפני הממשלה את חוות דעתו המפורטת בנוגע להצעה לתקן את חוק הבחירות לכנסת (תיעוד חזותי ו/או קולי בקלפיות).

    היועץ המשפטי לממשלה קובע כי קיימת מניעה משפטית לקדם את ההצעה. חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה הופצה לפני זמן קצר לשרי הממשלה, באמצעות מזכירות הממשלה, לקראת ישיבת הממשלה שבה תועלה ההצעה לדיון ונקבעה ליום א' הקרוב



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מה אתם מבלבלים את המוח?!
      מה הקשר שמאל,לא שמאל!

    2. 2

      חחח , ליברמן צודק חוק המצלמות בתנאי שיהיה הצבעה חובה , מי שלא יצביע לא יקבל יום חופש ויצטרך לשלם על זה.

    3. 1

      הוא שמאלי מובהק מרוסיה